potatis&pärlspont.blogg.se

På den här bloggen kommer du kunna följa oss i våran renovering av våran gård som är från 1800-talet och hur vi försöker återskapa gården som den en gång har kunnat sätt ut. Vi började denna resa redan 2012 men jag ska försöka få er o hänga med nu när huset börjar ta form. Ännu har vi mycket kvar. Du kommer även få följa oss i våran resa att bli självförsörjande månskensbönder.

ingen bild bara ord

Kategori: Badrummet, Dagbok

Antingen är det surfen som är slut eller så är det jag eller annat som tar min tid. Kanske blir saker o ting lättare när det blir mer struktur i vardagen eller så finner jag mer tid att ta kort och skriva mer, vi får se. 
 
Som idag har jag gått i skolan halva dagen, börjat skrapa ett gammalt blombord fullt av smuts som jag tänkte ta kort på och visa med då hade jag inget batteri på luren. Så istället för vänta på att telefon skulle laddas åkte jag på kalas och sen hem och umgås med familjen. 
 
Skrapade triss o vann 50kr  :) Nära en miljon eller kanske inte. 
 
Vi får försöka en annan kväll nu vill jag sova. Godnatt! 
 
Ps såg" john wick" filmen ikväll, den var helt okej. 
Kommentera inlägget här: