potatis&pärlspont.blogg.se

På den här bloggen kommer du kunna följa oss i våran renovering av våran gård som är från 1800-talet och hur vi försöker återskapa gården som den en gång har kunnat sätt ut. Vi började denna resa redan 2012 men jag ska försöka få er o hänga med nu när huset börjar ta form. Ännu har vi mycket kvar. Du kommer även få följa oss i våran resa att bli självförsörjande månskensbönder.

Det är sent och jag skulle sovit.

Kategori: Byggnadsvård, Dagbok, Tapeter

Men jag lär ju visa er halltapetern. Även om jag inte lyckats tagit någon bra eller rättvis bild på detta. Men därav vikten av att komma hälsa på in IRL. ;) 
 
 
Jag bar Uno på ena armen medans jag tog kort sen var det fullt hus och läxläsning mm och nu det mörkt och släkt på övervåningen och jag orkar inte tända för att ta foto utan ni får invänta bättre foton längre fram. :) 
 
Jag han faktist shoppa lampor på secondhand idag massor av lampor en av dom fick tillfälligt stå och lysa upp våran tillfälliga toalett lösning. Denna lampa ska stå i våran lilla "wiskehörna" på övervåningen sen. 
 
Kommentera inlägget här: