potatis&pärlspont.blogg.se

På den här bloggen kommer du kunna följa oss i våran renovering av våran gård som är från 1800-talet och hur vi försöker återskapa gården som den en gång har kunnat sätt ut. Vi började denna resa redan 2012 men jag ska försöka få er o hänga med nu när huset börjar ta form. Ännu har vi mycket kvar. Du kommer även få följa oss i våran resa att bli självförsörjande månskensbönder.

magsjuka igen

Kategori: Badrummet, Byggnadsvård, linderösvin

Jag borde snart skriva en blogg om magsjuka istället. Nu har jag haft magsjuka som suttit i isnart fyra dagar. Men jag är nog på bättringsvägen iallafall. Hemma står det inte helt still iaf, även om det går lite sakta nu när jag vart sjuk. 
 
Vi eller Emil har byggt ett vindskydd till grisarna, börjar närma sig ett "grissläpp" alltså snart dags att släppa ut dom små på grön mark, som iof kommer bli brun rätt snabbt. Det ska bli skönt attfå se dom i sin rätta miljö! :) 
Kommentera inlägget här: